Dünyada en çok kullanılan oyun motoru Unity Technologies

TEKNOLOJİ 03.11.2021 - 07:15, Güncelleme: 29.09.2023 - 04:46 1935+ kez okundu.
 

Dünyada en çok kullanılan oyun motoru Unity Technologies

308 oyun geliştiricisini buluşturan ÜNOG Fall Jam’de 48 saatte 51 farklı “catlike” temalı oyun tasarlayan katılımcılar, 8 Kasım’da oylamaya çıkıyor. ÜNOG Kurucu Direktörü Sercan Muhlacı, “Oyunlarını geliştirerek Steam platformuna taşımak isteyenlere maddi destek sağlayacağız” dedi.

Oyun dünyasının mimarları, 28 Ekim’de Peak ana sponsorluğunda ÜNOG Oyun Geliştirici Topluluğu tarafından düzenlenen Fall Jam’de bir araya geldi. 308 geliştiricinin katıldığı etkinlikte “catlike” (kedivari) temasıyla 51 farklı oyun tasarlandı. ÜNOG Kurucu Direktörü Sercan Muhlacı: “Fall Jam 28 Ekim 20:00’da başladı ve 48 saat boyunca devam etti. Geliştiriciler, kedilere özel davranışları konu alan 51 farklı oyun tasarladı. Tüm oyunlar, game jam katılımcıları tarafından 8 Kasım Pazartesi saat 18:00’a kadar oylanacak. Sonuçlar belli olduktan bir saat sonra ÜNOG’un YouTube ve Twitch kanallarında canlı yayında oynayacağız. Oyununu geliştirmeye devam etmek isteyenlerle haftalık toplantılar yapacak, dijital oyun platformu Steam’de yer almayı hedefleyenlere maddi destek vereceğiz” dedi.  Oyun geliştiricilerin influencer’ı Sykoo’dan konuşma Dünyada en çok kullanılan oyun motoru Unity Technologies’ten Sam Okay “Sykoo" Doğantimur’un etkinlikte konuşma yaptığını söyleyen Sercan Muhlacı: “48 saat süren çevrimiçi etkinliğimize oyun sektörünün uzmanı olan birçok yazılımcı, geliştirici, tasarımcı ve sanatçı katıldı. Etkinliğin online olmasından dolayı yaşanan sıkıntıları gidermek için 19 kişilik gönüllü ekibimiz, telefon aracılığıyla geliştiricilerle birebir iletişime geçti. Bu sayede çevrimiçi etkinliğimizde fiziksel ortam gerçekliğini yakaladık” dedi. “5 yılda 3 bin oyun geliştiricisine ulaştık” Fall Jam etkinliğini çevre edinme (networking) ve bilgi paylaşım alanı olarak tasarladıklarını belirten Sercan Muhlacı: “Katılımcılar Fall Jam’de sadece kişisel becerilerini geliştirmekle kalmayıp, oyun sektöründe geniş bir iletişim ağına erişti. Tam da bu noktayı ana kriter yapmak için ödülsüz bir program gerçekleştirdik. 2017’den bu yana da aynı misyonla yaklaşık 5 yılda 3 bin oyun geliştiricisine ulaştık. Topluluğumuzun taleplerine istinaden ÜNOG bünyesinde yaptığımız ilk game jam etkinliğimiz Fall Jam planlarımızın ilk adımı olarak başarıyla sonuçlandı” dedi. 
308 oyun geliştiricisini buluşturan ÜNOG Fall Jam’de 48 saatte 51 farklı “catlike” temalı oyun tasarlayan katılımcılar, 8 Kasım’da oylamaya çıkıyor. ÜNOG Kurucu Direktörü Sercan Muhlacı, “Oyunlarını geliştirerek Steam platformuna taşımak isteyenlere maddi destek sağlayacağız” dedi.

Oyun dünyasının mimarları, 28 Ekim’de Peak ana sponsorluğunda ÜNOG Oyun Geliştirici Topluluğu tarafından düzenlenen Fall Jam’de bir araya geldi. 308 geliştiricinin katıldığı etkinlikte “catlike” (kedivari) temasıyla 51 farklı oyun tasarlandı. ÜNOG Kurucu Direktörü Sercan Muhlacı: “Fall Jam 28 Ekim 20:00’da başladı ve 48 saat boyunca devam etti. Geliştiriciler, kedilere özel davranışları konu alan 51 farklı oyun tasarladı. Tüm oyunlar, game jam katılımcıları tarafından 8 Kasım Pazartesi saat 18:00’a kadar oylanacak. Sonuçlar belli olduktan bir saat sonra ÜNOG’un YouTube ve Twitch kanallarında canlı yayında oynayacağız. Oyununu geliştirmeye devam etmek isteyenlerle haftalık toplantılar yapacak, dijital oyun platformu Steam’de yer almayı hedefleyenlere maddi destek vereceğiz” dedi. 

Oyun geliştiricilerin influencer’ı Sykoo’dan konuşma

Dünyada en çok kullanılan oyun motoru Unity Technologies’ten Sam Okay “Sykoo" Doğantimur’un etkinlikte konuşma yaptığını söyleyen Sercan Muhlacı: “48 saat süren çevrimiçi etkinliğimize oyun sektörünün uzmanı olan birçok yazılımcı, geliştirici, tasarımcı ve sanatçı katıldı. Etkinliğin online olmasından dolayı yaşanan sıkıntıları gidermek için 19 kişilik gönüllü ekibimiz, telefon aracılığıyla geliştiricilerle birebir iletişime geçti. Bu sayede çevrimiçi etkinliğimizde fiziksel ortam gerçekliğini yakaladık” dedi.

“5 yılda 3 bin oyun geliştiricisine ulaştık”

Fall Jam etkinliğini çevre edinme (networking) ve bilgi paylaşım alanı olarak tasarladıklarını belirten Sercan Muhlacı: “Katılımcılar Fall Jam’de sadece kişisel becerilerini geliştirmekle kalmayıp, oyun sektöründe geniş bir iletişim ağına erişti. Tam da bu noktayı ana kriter yapmak için ödülsüz bir program gerçekleştirdik. 2017’den bu yana da aynı misyonla yaklaşık 5 yılda 3 bin oyun geliştiricisine ulaştık. Topluluğumuzun taleplerine istinaden ÜNOG bünyesinde yaptığımız ilk game jam etkinliğimiz Fall Jam planlarımızın ilk adımı olarak başarıyla sonuçlandı” dedi. 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adanayerelhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.